Język strony:
Wyceń & Wyślij:
Liczba paczek:
Odbiór
Dostawa
1
Waga:
Długość:
Wysokość:
Szerokość:
Szybka wycena Złóż zamówienie
  • Czym są narzędzia do wysyłki

    Ta część naszego serwisu została przygotowana z myślą o maksymalnym uproszczeniu i usprawnieniu procesu zamawiania oraz wszystkich etapów występujących po złożeniu zamówienia. Głównym założeniem jest chęć udzielenia optimum wsparcia, aby cały proces od momentu odbioru do doręczenia przebiegał bez najmniejszych zakłóceń. W celu otrzymania informacji na poniżej wypunktowane zagadnienia należy kliknąć na odpowiedni odnośnik:

    Więcej »

  • Procedura zamawiania

    Poniżej przedstawiamy procedurę zamawiania przesyłki standardowej drogą lądową składającą się z 6 prostych kroków. Uprzejmie zachęcamy do zapoznania się z poniższymi informacjami przed złożeniem zamówienia:

    Krok 1: Należy w pełni zapoznać się z cennikiem usług, który znajduje się na głównej stronie serwisu. Pełen cennik można zobaczyć klikając w link Cennik

    Krok 2: Następnie należy zapoznać się z akceptowanymi rozmiarami paczek. Można to uczynić klikająć w link Rozmiary paczek.

    Krok 3: Następnie należy złożyć zamówienie. Można to uczynić na 3 proste sposoby:

    *poprzez funkcję Kalkulatora (najszybsza i najprostsza opcja), który znajduje się na głównej stronie serwisu

    *poprzez wysłanie emaila ze wszystkimi detalami zamówienia na kontakt@cwanapaczka.pl

    *poprzez złożenie zamówienia telefonicznie pod numerem +48 (058) 728 2198

    Krok 4: Następnie po złożeniu zamówienia należy dokonać płatności za wykupioną usługę. Objaśnienia płatności znajdują się w sekcji Akceptowane płatności. Serwis udostępnia 3 metody płatności:

    *tradycyjny przelew bankowy

    *płatności DotPay (karty płatnicze)

    *płatności PayPal

    *prosimy zauważyć, iż płatności gotówkowe nie są akceptowane!!!

    Krok 5: Po złożeniu zamówienia oraz dokonaniu płatności do nadawcy i odbiorcy wysyłane są automatyczne potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji zgodnie z detalami podanymi w zamówieniu

    Krok 6: Kolejno należy zamknąć i zabezpieczyć przesyłkę umieszczając na niej adres doręczenia oraz numer kontaktowy do nadawcy zgodnie z wytycznymi  znajdującymi sie w sekcji Wskazówki dotyczące pakowania 
    Więcej »

  • Śledzenie paczki

    Korzystając z opcji śledzenia przesyłki, ktora znajduje się na głównej stronie serwisu pod nazwą "Narzędzie trackingowe" możecie Państwo automatycznie uzyskać pełną informację na temat losów złożonego zamówienia. Narzędzie trackingowe jest dostępne 24 godziny na dobę, 365 dni w roku

    Jak to działa?

    W celu szybkiego uzyskania aktualnych informacji o wysłanej przesyłce należy wprowadzić numer przesyłki w narzędziu trackingowym oraz wybrać firmę przewozową, która odebrała przesyłkę po czym kliknąć w lupkę znajdującą się po prawej stronie narzędzia trackingowego bądź nacisnać enter na klawiaturze. Numer przesyłki (trackingowy) oraz nazwa firmy kurierskiej widocze są na potwierdzeniu odbioru pozostawionym przez kuriera podczas odbioru.

    Po wykonaniu powyższych dwóch kroków na ekranie pojawi się dokładna informacja z detalami dotyczącymi zamówienia i jego realizacji. Proismy zauważyć, że numery trackingowe są aktywowane 24h po odebraniu przesyłki. W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontak z biurem obsługi klienta. Wszystkie detale kontaktowe można znaleźć w sekcji Kontakt.
    Więcej »

  • Rozmiary paczek

    TRANSPORT LĄDOWY

    Przesyłki transportowane drogą lądową nie mogą przekraczać 300cm w obwodzie a żadna z wartości (długość, szerokość, wysokość) nie może byc dłuższa niż 175cm.

    W celu sprawdzenia wymiarów i zgodności własnych przesyłek uprzejmie prosimy o skorzystanie z naszego Kalkulatora, który znajduje się na głównej stronie naszego serwisu badź wykorzystanie prostego wzoru znajdującego się poniżej:

    1 x najdłuższy bok + 2 x średni bok + 2 x najkrótszy bok. Otrzymany wynik nie może przekraczać 300cm.

    W przypadku, gdy jakakolwiek wartość przesyłki jest większa od 175cm lub jej obwód przekracza 300cm prosimy o kontakt emailowy bądź telefoniczny w celu indywidualnej wyceny. Wszytkie detale do kontaktu znajdują się w sekcji Kontakt.


    TRANSPORT LOTNICZY

    Przesyłki transportowane drogą lotniczą nie mogą przekraczać 300cm w obwodzie a żadna z wartości (długość, szerokość, wysokość) nie może byc dłuższa niż 175cm.

    W celu sprawdzenia wymiarów i zgodności własnych przesyłek uprzejmie prosimy o skorzystanie z prostego wzoru znajdującego się poniżej:

    1 x najdłuższy bok + 2 x średni bok + 2 x najkrótszy bok. Otrzymany wynik nie może przekraczać 300cm

    W przypadku, gdy jakakolwiek wartość przesyłki jest większa od 175cm a jej obwód przekracza 300cm prosimy o kontakt emailowy bądź telefoniczny w celu indywidualnej wyceny. Wszytkie detale do kontaktu znajdują się w sekcji Kontakt.


    TRANSPORT FRACHTOWY

    Rozmiary przesyłek frachtowych charakteryzują się olbrzymim zróżnicowaniem ze względu na ich różnorodną wagę, rozmiar oraz kształt

    Z tego powodu informacje na temat akceptowanych rozmiarów przesyłek frachtowych są udzielane emailowo lub telefonicznie. Wszytkie detale do kontaktu znajdują się w sekcji Kontakt.


    PRZESYŁKI SPECJALNE

    Każde zlecenie w obszarze przesyłek specjalnych jest szyte na miarę indywidualnych potrzeb Klienta.

    Z tego powodu informacje na temat akceptowanych rozmiarów przesyłek specjalnych są udzielane emailowo lub telefonicznie. Wszytkie detale do kontaktu znajdują się w sekcji Kontakt.
    Więcej »

  • Wskazówki dotyczące pakowania

    Nasz serwis szczyci się opinią bezpiecznego i niezawodnego przewoźnika. Dbamy o to, aby na każdym etapie transportu przesyłki traktowane były z należytą starannością i profesjonalizmem

    Aby transport przesyłek przebiegał bez zakłóceń, a ich zawartość nie uległa zniszczeniu badź zagubieniu, należy je prawidłowo przygotować przed nadaniem. Zastosowanie trwałego opakowania oraz prawidłowe oznakowanie pozwala nam doręczać na czas i bez zakłóceń. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi instrukcjami pakowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub dodatkowych pytań prosimy o kontakt emailowy lub telefoniczny. Przyjmujemy do transportu przesyłki zarówno w oryginalnych opakowaniach, jak też zapakowane w zwykłe kartony, torby podróżne (torby podróżne muszą być solidnie, całościowo owinięte folią streczową) oraz każdego inny rodzaj materiału, który jest trwały i posiada miejsce na umieszczenie adresu nadawcy i odbiorcy

     

    Odpowiednie opakowanie:

    *upewnij się, że opakowanie wykonane jest z twardego i odpornego na rozdarcia materiału

    *sprawdź, czy waga przesyłki nie przewyższa parametrów wytrzymałości opakowania

    *upewnij się, że opakowanie nie jest uszkodzone (uszkodzone opakowania tracą 30%-60% swojej wytrzymałości)

    *pamiętaj, że opakowanie musi być wystarczająco duże, aby dało się umieścić na nim adresy odbioru i doręczenia. W przypadku wtórnego wykorzystania opakowań usuń wszystkie stare oznaczenia (m.in. adresy określające nadawce i odbiorce)

    Zaklejanie przesyłek:

    *pakując przesyłkę pamiętaj, że musi ona mieć wystarczjąco dużo miejsca na umieszczenie adresów określających nadawcę i odbiorcę

    *upewnij się, że żaden ostry przedmiot nie wystaje, a wszystkie tego typu rzeczy znajdujące się w środku są dobrze zabezpieczone. Następnie zabezpiecz przesyłkę eliminując możliwość samootwarcia podczas transportu. Zwróć uwagę na to, aby wszystkie łączenia były dokładnie zakryte

    *przed zamknięciem przesyłki włóż do środka kartkę z dokładnymi danymi adresowymi nadawcy oraz odbiorcy wraz z numerami telefonów

    Adresowanie przesyłki:

    *usuń wszystkie stare oznaczenia. Dodatkowo umieść na przesyłce dokładny i czytelny adres nadawcy i odbiorcy. Pamiętaj, aby zawsze wpisywać kod pocztowy miasta, do którego wysyłana jest przesyłka oraz numer telefonu adresata

    Wypełniacze i materiały amortyzujące (opcjonalne):

    *zabezpiecz przesyłkę poprzez włożenie na dno pudełka co najmniej 5 cm warstwę wypełniacza. W przypadku delikatnych i ciężkich przedmiotów konieczne jest użycie większej ilości materiału amortyzującego, który dokładnie osłoni transportowany przedmiot ze wszystkich stron

    *zabezpiecz każdy przedmiot poprzez owinięcie go materiałem chroniącym przed stłuczeniem. Ułóż przedmioty w taki sposób, aby nie stykały się z nieosłoniętymi ścianami opakowania i nie dotykały się wzajemnie. Oddziel przedmioty od siebie wykorzystując dodatkowy wypełniacz

    *przed zamknięciem przesyłki dodaj wypełniacz nie pozostawiając wolnych przestrzeni. Wypełniacze nie dają 100% gwarancji bezpieczeństwa w przypadku ciężkich, metalowych przedmiotów, takich jak np.: metalowe części samochodowe. Tego typu przedmioty powinny być przewożone w specjalnych pudełkach wykonanych ze wzmocnionej, grubej tektury falistej, których dno jest specjalnie usztywnione

     

    Co należy zrobić, zanim przyjedzie kurier? Należy:

    *dokładnie zaadresować przesyłkę drukowanymi literami

    *zwrócić uwagę na czytelność pisma

    Czego nie wolno robić? Nie wolno:

    *zaklejać taśmą lub innymi nalepkami adresu do odbiorcy

    *umieszczać adresów na powierzchni, jeśli jej wielkość nie jest wystarczająca i wymaga załamania tekstu

    *wpisywać dodatkowych informacji niezwiązanych z przesyłką
    Więcej »

  • Przedmioty zakazane

    Do przedmiotów tego typu zaliczamy:

    *przesyłki zawierające rzeczy wysokiego ryzyka, mogące wyrządzić szkodę osobom w tym w szczególności: materiały łatwopalne, wybuchowe lub radioaktywne, substancje żrące lub cuchnące, broń i amunicję

    *przesyłki zawierające alkohol, narkotyki, wyroby tytoniowe, leki lub środki psychotropowe

    *przedmioty podrobione nawiązujące do falsyfikacji wszelakich dóbr

    *ogólnie rozumiane materiały zawierające treści pornograficzne tj. filmy, czasopisma, zdjęcia itp.

    *przedmioty mające na opakowaniu lub w widocznej części zawartości napisy lub rysunki naruszające dobra chronione przez prawo

    *przesyłki, które ze względu na swoje właściwości uniemożliwiają wykonanie usługi spedycyjnej i dokonanie przewozu przy użyciu posiadanych środków i urządzeń transportowych

    *przesyłki zawierające dzieła sztuki, antyki, szkło, kamienie, porcelane i metale szlachetne w jakiejkolwiek postaci lub formie, waluty, zbywalne papiery wartościowe, dokumenty, monety, karty kredytowe, książeczki czekowe, certyfikaty i jakiekolwiek inne walory zbywalne

    *przesyłki zawierające żywność, artykuły szybko psujące się, płyny lub inne artykuły wymagające specjalnych przewozu

    *przesyłki zawierające szczątki ludzkie lub zwierzęce i/ lub żywe zwierzęta oraz rośliny

    *uzupełnienie listy przedmiotów zakazanych znajduje się w regulaminie serwisu
    Więcej »

  • Najczęściej zadawane pytania


    Czy oferujemy usługę od drzwi do drzwi?
    Tak, jest to usługa standardowa automatycznie przypisywana do każdego zamówienia. Nie wiąże się ona z żadnymi ekstra opłatami.

    Czy odbieramy przesyłki na terenie całego kraju?
    Tak, obsługujemy większość krajów Europy bez względu na wielkość czy położenie punktu odbioru. Pełna lista obsługiwanych krajów widoczna jest w sekcji Cennik.

    Czy ceny widoczne w cenniku są cenami finalnymi?

    Tak, wszystkie ceny są cenami finalnymi. Nasz serwis nie akceptuje polityki ukrytych kosztów.

    Jak sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka?

    Najprostszą metodą uzyskania informacji na temat losów przesyłki jest skorzystanie z opcji "Narzędzie trackingowe", które znajduje się na głównej stronie naszego serwisu lub skontaktowanie się z biurem obsługi klienta emailowo lub telefonicznie.

    Jak sprawdzić termin doręczenia przesyłki?

    Najprostszą metodą uzyskania informacji na temat terminu doręczenia przesyłki jest skorzystanie z opcji "Narzędzie trackingowe", które znajduje się na głównej stronie naszego serwisu lub skontaktowanie się z biurem obsługi klienta emailowo lub telefonicznie.

    Jak sprawdzić cenę za przesyłkę?

    Najprostszym sposobem jest skorzystanie z Kalkulatora dostępnego na głównej stronie serwisu. Polecamy także zaglądnięcie do sekcji Cennik bądź skontaktowanie się z biurem obsługi klienta emailowo lub telefonicznie.

    Jak zapakować przesyłkę?

    Wszystkie informacje na temat pakowania można uzyskać klikając w ten link Wskazówki dotyczące pakowania bądź kontaktując się z biurem obsługi klienta emailowo lub telefonicznie.

    Czy istnieje możliwość ubezpieczenia przesyłki?

    Tak, posiadamy dwa rodzaje ubezpiecznia (podstawowe i rozszerzone) obydwie opcje są dostępne podczas składania zamówienia. Alternatywnie można wykupić ubezpiecznie kontaktując się z biurem obsługi klienta emailowo lub telefonicznie.
    Więcej »

To, co wyróżnia naszą firmę:

  • Gwarantujemy najniższe ceny
  • 0 PLN ukrytych kosztów
  • Usługa od drzwi do drzwi
  • Zamów i wyślij tego samego dnia
  • Śledź swoją przesyłkę 24/7
  • Obsługujemy osoby fizyczne i firmy
  • Bez rejestracji, bez logowania
Narzędzie trackingowe: